Hubungi Kami 019.4029490

08 Mac 2010

Belum Cuba Belum Tau!!

Semalaman tak leh tidor, ni laa akibat pekena 2 mug nescafe kaw...
Rasa macam nak kongsi pengalaman la pulak.. Dah setahun lebih join usana. Nak kata aku ni mewah sangat dak ler... ikut sales juga laa tapi tu laa.. komisen banyak juga. Rasanya Usana lah satu satunya company yang tak lokek.. Untuk semua pengguna dan member Usana memang banyak kelebihan yang menanti..

Produk yang memang best giler.. tak tau macam mana nak digambarkan, so sesapa yang dah cuba pasti tak leh tinggal..Itulah kelebihan Usana..tak terungkap ngan kata2...

Paling best aku dapat bantu mereka yang tercari sesuatu atau rawatan alternatif untuk masalah yang mereka hadapi...Alhamdulillah itula kepuasan yang tak terhingga..

Ramai yang tak sedar, hari ni kita hidup dengan cukup makan tapi tak cukup nutrien.... aku pun baru saja didedahkan ngan semua ni.. dan semenjak kenal Usana..aku mula sedar aku masih belum terlewat untuk menjaga kesihatan...

Tiada ulasan: