Hubungi Kami 019.4029490

09 Mac 2010

Kehebatan Active Calcium



Ada sedikit perkongsian pagi ni, sementara menanti anak dara jepun tu selesai basuh baju sebakul.. hahaha... mak dara nak ngadap benda ni sat. Awal pagi tadi ada sorang kawan sms, katanya selepas ambil 2 biji Active Calsium Plus semalam, dia terus cirit birit sampai pagi ni... kesian juga dan semestinya hari ni mc laa.. aku terangkan pada kawan tu.. Ok laa tu 2 minggu lepas, semasa baru makan essential dah najis berdarah dan tak lama lepas tu jadi buasir, dan sekarang dah cirit birit pula... Aku bukanlah doktor mahupun seorang pakar perubatan tapi berdasarkan pengalaman, setiap orang yang mempunyai masalah dengan usus pasti akan jadi macam ni selepas mengamalkan Usana. Jadi kat sini jelas apabila ditambah dengan pengambilan kalsium, usus akan menjadi lebih mudah keluarkan hampas2nya...

Ini juga pernah terjadi pada salah seorang ahli Usana, selepas makan 20 cucuk sate kajang, aku cadangkan dia makan Active Calcium Plus, Biomega dan Essentials... hahaha.. malam tu dia tak tidur sampai ke pagi, katanya memang best laa.. Rasa perut kena cuci habis macam washing machine walaupun penat berulang ke 'jam besar'.. Itulah pengalamannya..

Kalau nak cerita pasal Calcium ni, aku ada kisah sendiri, tahun lepas, aku pernah tergelincir dan jatuh macam nangka..

Masa tu rasa sakit di bahagian tulang dada dan memang tak boleh bangun, dah la suami tak dak kat umah, anak2 pun kecik lagi.. aku rasa, sakit teramat sampai tak mampu nak gerakkan badan, seolah olah tulang dada aku patah... dengan terbongkok-bongkok aku cuba bangun dan menghubungi upline.. dan dia nasihatkan tambah dos Active Calcium Plus tu, kemungkinan tulang aku poros (pra-osteoporosis). Aku amalkan semua itu dalam dos yang tinggi selama sminggu dan pada hari kelapan dapat aku rasakan tulang2 aku bagaikan nak reput macam kayu dimakan anai2.. pergh... memang lemah satu badan... nasib baik hari tu anak2 tak ada kalo tak tahu la apa akan jadi... dan selepas tu tulang dada aku dah tak sakit lagi dah... malah pembuangan najis pun lebih mudah.....

Tiada ulasan: