Hubungi Kami 019.4029490

07 Mac 2010

Penyakit Tersembunyi

Dimulakan dengan Bismillah.......

Kisah 2 minggu lepas, aku dapat call dari salah seorang member Usana, katanya customer dia nak pulangkan produk kerana selepas ambil produk Usana selama 7 hari kesihatannya semakin teruk, muntah, perut terasa segah, badan terasa letih sampai tak mampu untuk berjalan, bergerak didalam rumah pun anak yang pimpin.. kemudian dimasukkan ke hospital selama 10 hari... setelah pemeriksaan rapi dibuat doktor mengesahkan dia ada masalah darah pekat..

Syukur, selepas aku pergi melawat dia dan terangkan pada dia, Usana telah mendorong dia ke Hospital untuk mengesahkan sakit yang sebenarnya tersembunyi.. selama ni pun dia memang sering keletihan cuma tak seteruk yang dialami ketika makan usana...dah banyak pengalaman begini ku temui..Hari ni dengarnya dia semakin sihat dan dia sarankan anak2 dia makan Usana..
supaya dapat mencegah dari penyakit yang tersembunyi didalam tubuh.

setahun yang lalu, seorang makcik yang selalu demam, tapi selepas 2 minggu makan Usana dia dimasukkan ke hospital dan doktor mengesahkan dia ada masalah paru2 berair... Pada mulanya anak2nya marahkan aku kerana aku penyebab penyakit mak dia.. Dengan rasa sedikit bersalah tapi aku katakan... inilah yang Usana tunjukkan sebenar untuk kita. Selalunya demam ambil panadol or apa2 ubat demam, tapi rawatan rapi jarang kita peduli..

Masa tu aku baru join Usana tapi pengalaman dan ilmu yang diberikan oleh upline aku gunakan sebaiknya.. Dan dengan izinNya selepas itu mak dia pun semakin pulih dan bertambah sihat..

Inilah kepuasan yang aku dapat semenjak menjalankan perniagaan ini... bukan susah sangat menyampaikan satu kebenaran tapi kadang2 ada sedikit ujian...

Tiada ulasan: