Hubungi Kami 019.4029490

03 Julai 2009

PRODUK USANA

ESSENTIALS™
(Harga runcit : RM233.00)

Nutrien terbaik yang diperlukan oleh semua manusia setiap hari. Essentials™ dihasilkan untuk memastikan setiap sel manusia mendapat nutrien yang optima dan seterusnya memastikan proses pembentukkan sel-sel baru berada pada tahap optima.

Set Essentials™ untuk dewasa mengandungi kombinasi
2 produk yang dipakejkan menjadi satu:

AO PRO (84 tablet)
( 1 x pagi / 1 x petang / 1 x malam )

Vitamin yang berformula lengkap dan ‘high-potency’, anti-oksida dan lain-lain nutrient penting yang diperlukan oleh orang dewasa setiap hari yang memastikan ‘cellular metabolism’ yang lebih cekap dan bertindak balas ke atas kerosakkan yang disebabkan oleh radikal asing.
Dibentuk untuk melawan kerosakkan yang dibawa radikal asing.
  • Memberikan sel zat-zat yang diperlukan oleh badan dan sel-sel manusia
  • Fomula yang merangkumi spektrum vitamin, mineral & ko-faktor yang penting untuk kesihatan yang optimum.
  • Mengandungi Vitamin A, Beta Carotene, Vitamin C, Vitamin E, CoEnzyme Q10 , Asid Folik dan Vitamin B kompleks.
CHELATED MINERAL (84 Tablet)
( 1 x pagi / 1 x petang / 1 x malam )

Berfungsi sebagai melawan kerosakan yang dibawa oleh radikal bebas dengan jumlah mineral penting yang seimbang. Ianya membekalkan mineral yang penting untuk pemeliharan fungsi metabolisme dan sistem imun yang optima. Kombinasi AO Pro dan Chelated Mineral menghasilkan NUTRIEN ASAS yang lengkap untuk setiap orang dewasa.

  • Melawan kerosakan yang dibawa oleh radikal bebas dengan jumlah mineral penting dan seimbang.
  • Membekalkan mineral yang penting untuk pemeliharan fungsi metabolisme dan sistem imun yang sihat.
  • Fomula yang merangkumi spektrum mineral termasuk zink, selenium, megnesium, kromium, iodin, tembaga, mangan & vanadium.
  • USANA menggunakan mineral yang mudah diserap badan.

OPTIMIZERS

PROFLAVANOL (RM153.00 / 90 tablet)
( 1 x pagi / 1 x malam )

Proflavanol adalah senjata terpenting dalam gedung antioksida badan. Formula antioksiden berdasarkan kombinasi sinergi antara biji anggur bioflavonoids & Poly C. Setiap Proflavanol mengandungi 30mg ekstrak biji anggur dan mampu menyediakan pertahanan optima keatas antioksida.

BiOmega (RM114.00 / 56 kapsul)
1 kapsul setiap pagi

Dihasilkan dari ‘cold water deep sea fish’
yang bebas dari pencemaran organik dan plumbum. Mengandungi 2 unsur penting iaitu EPA & DHA yang memastikan kesihatan kadiovaskular.

EPA - menstabilkan tekanan darah & mengawal kolestrol
.

DHA - pentingkan dalam pembentukan struktur retina
(pembentukkan & pembangunan mata). Diet terbaik untuk memastikan kesihatan jantung berada pada tahap optima.


Poly C (RM105 / 120 tablet)
1 tablet setiap pagi

POLY C adalah sebatian mineral askobat yang mampu membekalkan tahap Vitamin C lebih tinggi dalam darah. Antioksidan yang penting untuk memastikan kulit sentiasa sihat. Setiap tablet mengandungi 600mg vitamin C (sebagai calcium, potassium, magnesium dan zinc ascorbates.

Active Calcium Plus (RM97.00 / 112 tablet)
( 2 x pagi / 2 x malam )

Active Calcium Plus dihasilkan secara
teliti dan ujian klinikal membutikan ianya mampu membina tulang secara optima. Mengandungi kalsium, magnesium, silikon & vitamin D untuk memenuhi keperluan zat. Badan manusia mengandungi 3 paun kalsium & 99% terdapat dalam tulang. Kalsium mampu mengurungkan risiko osteoporosis dan baik untuk kesihatan tulang. Magnesium sejenis mineral asas yang membentuk 0.05% berat badan & komponen penting. Untuk membina tulang, Vitamin D juga mineral penting untuk membina tulang.

Procosa II (RM113 / 84 tablet)
( 1 x pagi / 1 x petang / 1 x malam )

Procosa II merupakan formula bertindak segera bagi USANA untuk kesihatan diri. Ianya telah diuji di makmal, dan memenuhi spesifikasi USP (United States Pharmacopoeia) untuk potensi, keseragaman dan penyepaian di mana perlu.

Procosa II dibentuk untuk pemeliharaan kesihatan sendi yang optimum dan mobiliti sendi sepenuhnya.

CoQuinone (RM225 / 56 kapsul)
( 1 x pagi dan 1 x petang )

CoQuinone mengandungi cukup 30mg CoQ10 dan 12.5mg asid lipoik alfa dalam setiap kapsul gel lembut. Formulasi USANA membekalkan semua antioksidan yang penting ini dalam campuran asli lesitin, dan gliserin monooleate hasilan sayuran dalam rangkaian asas trigliserides medium.

CoQuinone juga amat baik untuk organ berdenyut dalam setiap tubuh manusia seperti jantung, buah pinggang, hati dan pankreas.

Visionex (RM158.00 / 56 tablet)
1 tablet setiap pagi

Mengandungi lutein - antioksidan berguna untuk
mengurangkan radikal bebas berbahaya yang membantu meningkatkan kesihatan mata. Mengandungi vitamin C yang memberikan antioksidan tambahan. Dan mengandungi zink juga sebagai antioksidan yang diperlukan untuk memelihara tulang & mempertahankan fungsi imun & memelihara daya pengelihatan yang baik.

Tiada ulasan: