Hubungi Kami 019.4029490

20 Julai 2011

Mak tam disahkan kanser tahap 2

April 2011, dapat panggilan dari mak tam, menceritakan dia baru pulang dari hospital sebab kemalangan dan baru selesai buat pembedahan kerana ketumbuhan pangkal rahim (kanser tahap 2). Tangan pula patah sebab kemalangan tu. Petang tu juga aku dan suami p jengok dia. Memang nampak tak berdaya sangat....dengan tangannya yang berbalut tu dan nampak lesu.


" Yas, mak tam nak USANA semua jenis yang dapat bantu kesihatan mak tam, 30 jun mak tam kena p buat rawatan susulan jadi maktam nak semua produk secepat mungkin.." Macam biasa aku senaraikan produk apa yang dia perlu makan berdasarkan buku panduan yang kami ada dan disyorkan oleh doktor2 pakar sebelum ini. 


Alhamdulillah setiap 3 hari aku call dia untuk nak tahu perkembangan kesihatan mak tam, tak sampai 2 minggu tangannya sudah pulih. Dan aku juga tak sabar menanti 30 jun untuk check up seterusnya.... 
3 hari selepas tu Mak Tam call " Yas, syukur Alhamdulillah, keputusan darah mak tam semua elok.. sel2 kanser dah tak active lagi dan luka2 dalam semua dah cantik dan doktor kata selepas 6 bulan pula baru mak tam perlu buat check up lagi..."" terima kasih Ya Allah tanpa izinMu semua ini tak akan terjadi" Aku sungguh bersyukur ditemukan dengan USANA.. Walaupun sering diperkenalkan dengan produk lain tapi aku tidak boleh menipu diri sendiri ..kerana USANA lah satu satunya Produk kesihatan yang boleh dipercayai ...Sudah 20 tahun terbukti menjadi pilihan ramai atlit luar negara..

Tiada ulasan: