Hubungi Kami 019.4029490

03 Januari 2010

Selamat Datang 2010

2010. Dah 3 hari dalam tahun baru.. Dah lama pula tak menjengah kesini.. langsung tak di update..!! Bukannya apa, saja buat busy kat luar sana.. Teringat pula dengan visi Dr. Myron Wentz. Seharusnya kita semua turut ber'visi' seperti beliau.. Haa.. rakan2 yang dah lama makan produk USANA pasti tahu kehebatannya dan bagi yang belum mencuba tu... cuba- cubalah... memang best giler.. Rasa sihat sangat..

Apaaa?? USANA mahal??

Kesihatan ni lebih mahal tau tak.... tak caya, cuba sakit.. haa.. dari situ taulah berapa kos kena keluar... Jadi sebaiknya kita mencegah... kerana mencegah itu lebih murah dari merawat!! Bak kata suamiku, 'barang' baik mestilah mahal... Dan 'barang' mahal sememangnya berkualiti.. Cuba kita pikiaq sat... Kita boleh servis kereta tiap-tiap bulan.. siap guna minyak enjin baik punya!! Boleh tahan sampai 10,000 km tak payah servis.. Jantung dengan paru2 kat dalam tu servis dak? Mungkin ada yang berkata YA, dan mungkin ada yang akan berkata TIDAK..

Kepada rakan seperjuangan pastikan anda berada dengan visi dan niat yang betul juga...

Masih ingat lagi SMS dari seseorang yang dikagumi ketika diri ini menyertai keluarga USANA... "Perjalanan beribu batu bermula dengan satu langkah pertama. Mulakanlah langkah anda dengan kejujuran dan keikhlasan, Allah menyaksikan gerak anda ke matlamat dan impian yang makin menjadi kenyataan.Sentiasa merendah diri dalam apa jua keadaan.. dan kejayaan adalah dari usaha yang berterusan"

Thanx Abang Din!!

Tiada ulasan: